Friday 27 October 2017

Optioner För Remington 870


Publicerad tis 17 maj 2011 3 19:00. Remington Ägare vill hjälpa våra medlemmar när de bestämmer vad lagerstocken är bäst för dig och din Remington 870 Det finns så många alternativ som finns tillgängliga för tillfället som det kan vara ganska svårt att välja en Vi kommer att fortsätta att testa och granska de olika alternativen som finns tillgängliga Om du vet om ett lagerstock för Remington 870 som inte finns på listan, vänligen posta det och lägg till det. Fällbara Foldning ATI Tactical Folding Stock ATI Talon Tactical Stock ATI Talon Tactical Stock w Aluminium Uppgradering ATI Tactical 6 Position Side Folding Stock ATI Tactical Stock W Pistol Grip BLACKHAWK SpecOps Mapp Shotgun Lager BLACKHAWK SpecOps NRS Shotgun Lager BLACKHAWK SpecOps Justerbar Shotgun Stock Choate Sidomapp Stock Choke Topp Folie Phoenix Teknik Kicklite Tactical Lager FAB-Försvar AGR870 FK M4 Folding Butt Lager för Remington 870 FAB-Försvar AGR870 FK SB M4 Butt Lager för Remington 870 w Shock Absorber FAB-Försvar UAS870 Remi Ngton 870 massivt stycke pistol grip och UAS buttlager med polymer vikbar knä Mesa taktisk Urbino taktisk lager. Pistol Grip ATI Pistol Grip BLACKHAWK BreachersGrip Shotgun Stock Hogue Tamer Shotgun Pistol Grip Speedfeed Pistol Grip Lager Phoenix Technology Kicklite bakpistol Grip. Fixed ATI Buttstock Pistol Grip ATI Akita Justerbar lager BLACKHAWK CompStock Shotgun lager BOYDS Sterling Thumbhole lager Choke Lättvikt Pistol Grip Lager Choke Pistol Grip Ungdom Kropp Armor Stock Choke Konventionell Mark 5 Lager Choke MK5 Pistol Grip Lager Choke MK 6 Lager Choke Konventionell Skeletonize Stock Hogue OverMolded Shotgun Stock Hogue OverMolded Shotgun Stock 12 LOP Speedfeed Sport Lager Speedfeed Ungdom Modell Lager 13 SpeedFeed Monte Carlo Lager Speedfeed I Buttstock Med Integrerade Magazine Tubes Speedfeed II Fast Lager Speedfeed III Taktisk Lager Med Integrerade Magazine Tubes Speedfeed IV Taktisk Lager Speedfeed IV-S Shortened Tactical Lager Speedfeed IV Tactical Stock Speedfee d IV-S Tactical Stock 13 Phoenix Teknik Kicklite Sporter Stock. DHonovich s Profil. DHonovich s Website. Posted ons 10 aug 2011 8 52 pm. You måste lägga till mesa taktiska options. vmax s Profile. Posted Sun 30 okt 2011 3 50 pm. Har någon använde Remington Sure-Shock-lager jag försöker tämja recoil på min 870 slug gun efter dagens näsa blöda i intervallet För närvarande har jag standard valnöt lager med en limbsaver pad Recoil med 2 3 4 hornady sabots är fortfarande extream på bänken Behöver du hjälp snabbt när jakten börjar på en vecka. Om du inte kan sälja det, kan du inte köpa den. McChuck s Profile. Posted fredag ​​09 mars, 2012 kl. 03.00.vmax skrev Har någon använt remington visst lager jag försöker tämja rekylen på min 870 slug gun efter dagens näsa blöda i intervallet För närvarande har jag standard valnöt lager med en limbsaver pad Recoil med 2 3 4 hornady sabots är fortfarande extream på bänken Behöver du hjälp fort som jaga börjar på en vecka. Jag installerade ett Sure-Shot-lager på min 870 12 ga detta förbi F allt av samma anledning som du tittar på det. Det har varit min upplevelse att SS-aktien definitivt hjälper till att minska filtreklamet i slug och buckshot-laddningar. Jag behöver göra något målarbete med sniglarna och rifled choke än, men åtminstone det s hanterbara nu utan att vara beat up. Men jag tycker inte om känslan av SS grepp ergonomi Vinkeln är inte rätt för mig och kommer förmodligen att ändras till antingen SpeedFeed II eller III, eller något annat så småningom YMMV. RainManJH s Profile. Posted tis 10 april 2012 4 57 pm. Han ny på platsen och börja utforska såg jag din lista över tillgängliga lager och såg inte den jag har installerat på listan så jag tänkte att jag skulle dela. Det här är Boyds Sterling Thumbhole lager Jag har också matchande fronten installerat och de är väldigt trevliga och välbyggda. Postad måndag 14 jan 2013 9 59 am. I m går med denna Sweet. Edit Beslutat mot ser söta ut, men på 350 tror jag Hanteras inte en 870 med ShurShot-stocken och förhandgreppet och har beställt en se T 71 inklusive frakt för camo. EDIT 2 Mottagad Jag älskar det här, jag skjuter så mycket bättre nu Haven ta clue varför, verkar bara mer naturlig Trap ändå måste se på fåglar under våren. Jag behöll den ursprungliga tjocka gummistoppplattan , den ersättning som kom med var plast med lite skumgummi Var väldigt lätt och kände mig ganska billigt Återanvändning av den ursprungliga gummistoppplattan gör detta hagelgevär mer balanserat. rootbrain skrev att jag skulle gå med den här Sweet. Edit-beslutet mot Looks sweet, men vid 350, Jag tror inte att hanteras 870 med ShurShot-lager och förhandgrepp och har beställt en uppsättning 71 inklusive frakt för camo. EDIT 2 Mottagad Jag älskar det här, jag skjuter så mycket bättre nu Haven ta clue varför, verkar bara mer naturligt Fäll i alla fall, Kommer att behöva se på fåglar under våren. Jag höll den ursprungliga tjocka gummiskyttplattan, den ersättning som kom med var plast med lite skumgummi Var väldigt lätt och kände mig ganska billigt Återanvändning av den ursprungliga gummistoppplattan gör detta hagelgevär mer balan ced. I hade det lager jag tyckte inte om det. Det var på min kalkonpistol och skytte 3 5 Hevi-shot magnum blandar med ett Hevi-13 choke-rör kommer att rocka din värld. Jag har blåst mitt ansikte några gånger. Gick tillbaka till min supercell butt lager. Om det är högt, det kommer till marken. Jag har bar Remington 870 hagelgevär som en brottsbekämpande officer i nästan 20 år för flera olika byråer, och som en civilist innan det. Ta det här problemet nu. Jag har förlorat räkningen av eftermarknadsaktierna som jag har använt på 870-talet genom åren för att mildra den straffande rekylen hos 1 uns ostron och försöka förkorta längden på drag så att den passar mig medan du bär på kroppspansar. Jag fick nyligen möjlighet att Runda upp några av vad jag tycker är de bästa eftermarknadslagerna tillgängliga och prova dem på mina villkor, på min plikt hagelgevär. Här är några av dagens bästa köpoptioner för den beprövade Remington 870 hagelgevären. ATI har en enorm Urval av eftermarknad taktiska lager inte bara för Remington 870, men också Mossber g, Winchester, Benelli och de flesta märken som för närvarande är föremål för brottsbekämpning i USA testade ATIs Talon T2 taktiska lager med Scorpion Recoil System. Pistolgreppet är tjockt och baksteget är allt gummi. Båda bidrog till att minska filtreklamet enormt. Det positionerar handen längre tillbaka från avtryckaren, vilket gör det mycket lättare att vrida säkerheten. Beståndet, monterat på ett kommersiellt bredd buffertrör, kan justeras till sex olika längddragningspositioner, från 12 till 16 tum. En liten 5-tums avtagbar gummibutik sitter på baksidan. Den levereras med en justerbar kinderstöd som kan höjas från 0 13 till 0 5 tum över buffertröret. För mer information, besök eller ring 800- 925-2522. Jag har ägt flera Knoxx raka lager från innan de erbjöds av BlackHawk och eftersom dessa har varit de mjukaste skyttelagren jag någonsin har ägt Men det blir svårt att passa all den rekylreducerande tekniken till ett taktiskt lager The Blac kHawk Knoxx SpecOps Gen II är det bästa försöket att datera enligt min åsikt Det har ett trevligt ergonomiskt pistolgrepp som gör det enkelt att manipulera säkerheten och levereras med en andra uppsättning gummisatser för att anpassa passformen och känna buffertrörets storlek är proprietär, men beståndet passar snuggt utan wiggle och erbjuder sju längddragbara positioner, mellan 11 5 och 14 75 tum, för finjustering. Beståndet har en stor, 1 tums avtagbar gummibutik från LimbSaver. erbjuder också en vändbar, enpunkts, snabbspärr slinga och en ambidextrous singelpunktslingplatta. SpecOps Gen II kommer också med en svart polymer för att matcha stocken. För mer information, besök eller ring 800-379 -1732.Choate M4 Telescoping Folding Stock. Choate M4 Teleskopande Foldning Lager för Remington 870 hagelgevär erbjuder användarna de kombinerade fördelarna med en AR-stil kollapsande lager som också kan vika längs med hagelgevärsmottagaren Resultatet är en mycket justerbar och extremt kompakt taktiskt lager system för det populära 870 hagelgeväret. Förpackat med en kompakt kompakt framsida, försörjer lagersamlingen ett polymerstrumpor som har dubbla vattentäta förvaringsutrymmen som också ger en förbättrad, tvärgående kinnsvetsdel. Stödet kan justeras från en dragdragning 14 inches till 17 inches Lageret kan vikas till vänster om mottagaren och låser solidt i både öppna och stängda positioner. En helt enkelt trycker ner på en monterad knapp för att släppa den. För hållfasthet, mapphuset, gångjärnet och gångjärnstapeln är konstruerad av stål. För mer information, besök eller ring 800-972-6390. Jag blev förälskad i Falcon Industries Ergo-grepp för min AR-gevär under ett decennium sedan kör jag dem fortfarande på många av mina armar F93 Pro Stock vinner tävlingen för coolaste utseende för mig, händerna ned. Det ger inte några rekylreducerande egenskaper, men längden på drag kan justeras från 12 till 16 tum och det är en tung, solid lager w med en nästan 0 5 tums gummibutik som känns ganska bra Kollapsad glider den faktiskt under röret i åtta dragdragningar med Mesa Tactical-lageradaptern som jag använde Ergo erbjuder en egen lageradapter som är kortare och kommer att förkortas uppdragets längd är ännu mer Den bästa egenskapen hos det här lagret är att när den justeras släcks frigöringsspaken framåt tills den klickar och beståndet blir stenigt fast med absolut ingen vridning i någon riktning. För mer information, besök eller ring 877-281-3783.Magpul har gjort ett namn för sig själv som producerar högkvalitativa syntetiska komponenter för ett brett utbud av taktiskt inriktade skjutvapen. Lätta, slitstarka och prisvärda. Dessa erbjudanden har visat sig vara mycket populära bland skyttar och entusiaster. Företaget startade med producerar gevärstidningsbaserade tillbehör, utvidgades det snart till lageruppsättningar för gevär som AR-15 och AK, för att bara nämna några. Inse en efterfrågan på sina unika produkter för taktiska hagelgevär, c ompany utvecklade snart SGA-lageret Detta hagelgevärslager har en ambidextrous konfiguration som är modulär användarkonfigurerbar för förbättrad drift. Det har ett distanssystem för långdragna justeringar samt en rekylminskande stötfångare och valfria kinnstångare för användning med optik Eller upphöjda observationssystem En förbättrad grepputformning rundar ut förpackningen SGA-lageret är tillgängligt i svart, platt mörk jord, stealth grå eller orange. För mer information besök eller ring 877-462-4785.Mesa Tactical är ett annat företag med en bra Många utmärkta eftermarknads hagelgevärs lagar för brottsbekämpningspistoler Jag testade företagets Urbino taktiska lager system, vilket liknar ett Benelli taktiskt lager men är kortare. Det var det enda lageret som inte var justerbart för längd. Det har en 12- Tums dragstång, vilket Mesa taktiskt bestämt är idealiskt för användning med eller utan kroppspansar eftersom det gör att kroppen kan kvadras upp till hotet. Den mycket feta, gummibelagda pistolgreppet suger på baksidan Det har valfria häftiga slingöglor och en 75-tums LimbSaver-kuddar. Min favoritfunktion på detta lager är de fasta cheekriserna som snabbt och enkelt anpassas, utan verktyg, från 0 25 till 1 38 tum höga. För mer information, besök eller ring 714-545-3332.11.000.000 BUILT EXAKTIVT SOM INTE ANNAN SHOTGUN någonsin. Om modellen 870 introducerades idag skulle det höjas som ett viktigt framsteg i pump-action hagelgevärsdesign - det ultimata i styrka, hållbarhet, silkeslenhet utan bindning och eleganta klassiska linjer. Den här anmärkningsvärda hagelgevären har funnits i mer än ett halvt sekel och har blivit det mest sålda hagelgevär av någon typ i historien, med över 11 miljoner gjort. Som en av De mest populära hagelgevären hela tiden erbjuds Model 870 i dussintals konfigurationer för att passa hundratals applikationer. Bläddra bland alla modeller och du kommer se varför det är en av de mest mångsidiga hagelgevären någonsin tänkt. En Solid Block of Steel. Det är Hjärtat av modell 870 s landmärke dep ändamålsenlighet och hållbarhet en mottagare maskinbearbetad från ett enda block av solid stål Från denna grund av oklanderlig styrka är en smidig skytte, rockfast handling som fortfarande skulle höjas som en framsteg, även om den introducerades today. MODEL 870 relaterade produkter. EXPRESS EXTRA LONG RANGE LOADS.

No comments:

Post a Comment